Повернення та обмин
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Умови повернення товарів належної якості Товар належної якості, придбаний у Topride, можна повернути протягом 14 календарних днів з моменту його отримання. Поверненню підлягає тільки новий товар, що не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови: збереження його товарного вигляду та споживчих показників безпеки пломб, ярликів, захисних плівок безпеки заводської маркування цілісності, непошкодженості та безпеки всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки.
Для повернення товарів попередньо зв'яжіться зі службою підтримки Topride для уточнення деталей будь-яким зручним способом. крім товару в повній комплектації додати гарантійний талон, а також всю товаросупровідну документацію (технічний паспорт, експлуатаційна документація та ін.) додати розрахунковий документ (фіскальний чек). товару) при отриманні замовлення ви можете ознайомитись у розділі Доставка.
Способи повернення товару У відділеннях "Нова Пошта" або кур'єром Відправлення оплачує покупець. Вартість (тарифи) та умови відправлення визначає перевізник. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівної вартості, зазначеної в бланку замовлення. Через будь-яку іншу кур'єрську службу Для відправки товару назад ви можете скористатися послугами будь-якої кур'єрської служби. Вартість послуги - згідно з тарифами перевізника. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівної вартості, зазначеної в бланку замовлення.
Зверніть увагу: якщо ви вкажете у способі оплати "накладений платіж", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться відправнику. Адреса При поверненні товару через відділення «Нова Пошта» необхідно назвати номер телефону одержувача +380660411580 та вказати адресу: Нова Пошта №148 Адреса: просп. Победы, 67 (корпус L), Київ, 01001 Повернення грошей Повернення коштів за товар здійснюється автоматично на банківську картку, на яку цей товар було оплачено. Кошти за товар, сплачений готівкою в терміналі або на касі, автоматично перераховуються за реквізитами основної банківської картки. Кошти за товар надійдуть від 2 до 14 днів на вказаний Вами картковий рахунок.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Умови повернення товарів належної якості Товар належної якості, придбаний у Topride, можна повернути протягом 14 календарних днів з моменту його отримання. Поверненню підлягає тільки новий товар, що не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови: збереження його товарного вигляду та споживчих показників безпеки пломб, ярликів, захисних плівок безпеки заводської маркування цілісності, непошкодженості та безпеки всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки.
Для повернення товарів попередньо зв'яжіться зі службою підтримки Topride для уточнення деталей будь-яким зручним способом. крім товару в повній комплектації додати гарантійний талон, а також всю товаросупровідну документацію (технічний паспорт, експлуатаційна документація та ін.) додати розрахунковий документ (фіскальний чек). товару) при отриманні замовлення ви можете ознайомитись у розділі Доставка.
Способи повернення товару У відділеннях "Нова Пошта" або кур'єром Відправлення оплачує покупець. Вартість (тарифи) та умови відправлення визначає перевізник. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівної вартості, зазначеної в бланку замовлення. Через будь-яку іншу кур'єрську службу Для відправки товару назад ви можете скористатися послугами будь-якої кур'єрської служби. Вартість послуги - згідно з тарифами перевізника. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівної вартості, зазначеної в бланку замовлення.
Зверніть увагу: якщо ви вкажете у способі оплати "накладений платіж", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться відправнику. Адреса При поверненні товару через відділення «Нова Пошта» необхідно назвати номер телефону одержувача +380660411580 та вказати адресу: Нова Пошта №148 Адреса: просп. Победы, 67 (корпус L), Київ, 01001 Повернення грошей Повернення коштів за товар здійснюється автоматично на банківську картку, на яку цей товар було оплачено. Кошти за товар, сплачений готівкою в терміналі або на касі, автоматично перераховуються за реквізитами основної банківської картки. Кошти за товар надійдуть від 2 до 14 днів на вказаний Вами картковий рахунок.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Інші статті